مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 22:302023-09-11اقتصادي

ابنیه تاریخی از جاذبه های گردشگری رشت است


رییس شورای شهرستان رشت، وجود ابنیه تاریخی را یکی از جاذبه های گردشگری رشت دانست و متذکر شد: متاسفانه از بناهای تاریخی رشت استفاده نمی شود و گردشگرن فقط از بیرون این بناها را می بینند.

- ایسنا/گیلان رییس شورای شهرستان رشت، وجود ابنیه تاریخی را یکی از جاذبه های گردشگری رشت دانست و متذکر شد: متاسفانه از بناهای تاریخی رشت استفاده نمی شود و گردشگرن فقط از بیرون این بناها را می بینند.

مجید عزیزی امروز در جلسه شورای شهرستان رشت، با اشاره به اهمیت گردشگری در توسعه اقتصادی استان گیلان، اظهار کرد: شهرستان رشت یک سوم جمعیت استان گیلان را دارد و لذا باید از از ظرفیت های طبیعی این شهرستان برای توسعه گردشگری استفاده کنیم.

وی طبیعت گردی با محوریت بوم گردی را یکی از ظرفیت های گردشگری استان گیلان دانست و افزود: صنعت گردشگری می تواند به اقتصاد استان کمک کند و لازمه آن تحقق سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

رییس شورای شهرستان رشت با اشاره به ثبت رشت به عنوان شهر خلاق خوراک در یونسکو، تصریح کرد: رشت به عنوان شهر جهانی صنایع دستی نیز معرفی شده که می تواند ارزآوری خوبی برای استان و کشور داشته باشد.

عزیزی وجود ابنیه تاریخی را یکی از جاذبه های گردشگری رشت دانست و متذکر شد: متاسفانه از بناهای تاریخی رشت استفاده نمی شود و گردشگرن فقط از بیرون این بناه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابنیه تاریخی از جاذبه های گردشگری رشت است

ابنیه تاریخی از جاذبه های گردشگری رشت است